close
close

Formular cerere ofertă

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Ab cupiditate dignissimos doloremque eligendi necessitatibus omnis.

    Nume (obligatoriu)
    E-mail (obligatoriu)
    Telefon (obligatoriu)
    Observații

    Tehnologia pentru subtraversare

    Tehnologia pentru subtraversare

    PREZENTAREA TEHNOLOGIEI DE EXECUTIE

     Tehnologia utilizata in subtraversare  se bazeaza pe avansarea în teren, prin percutie sau foraj dirijat, a tubulaturii din otel sau PVC (conducte si tevi de apa,gaz si canalizare sau tevile de protectie ale acestora).Actionarea echipamentului se realizeaza pneumatic in cazul tehnologiei Essig Push sau hidraulic in cazul tehnologiei de foraj dirijat.Dispozitivele de foraj sunt aparate robuste,de mare fiabilitate care actioneaza independent.Echipamentul este dotat cu accesorii modulate care permit adaptarea la tubulaturi din otel,HDPE sau PVC cu diferite diametre.Asamblarea si manipularea echipamentului de lucru se face cu operatiuni simple,toate dispozitivele fiind concepute ergonomic.

    Procedeele ESSIG-PUSH – percutie si foraj dirijat  se utilizeaza pentru pozarea  conductelor  si a tevilor de apa,gaz metan,canalizare sau  a  tuburilor protectoare pentru aceste conducte si tevi,cu diametre  cuprinse  intre  75 – <1.100 mm, pe sub teransamente feroviare, platforma liniilor din statii si triaje C.F.,drumuri nationale  si  judetene, depouri tramvai,incinte,canale de irigatie,  aeroporturi,reparatii  de  poduri  si  podete, cu mentiunea  ca  se  respecta  toate  conditiile prevazute în STAS 9312-87.  

    APRECIERI ASUPRA TEHNOLOGIEI

    Utilizarea tehnologiei conform fisei tehnice garanteaza urmatoarele:

    • NU disloca terenul si NU se produc tasari;
    • NU creaza goluri sau prabusiri in timpul lucrului sau dupa executie;
    • Gabaritul instalatiei este relativ  mic fata de utilajele care se folosesc la ora actuala in tehnologiile clasice  (foreze,poduri provizorii);
    • Lucrarile de subtraversare executate cu aceste tehnologii NU produc disconfort in traficul feroviar sau rutier si NU pericliteaza siguranta circulatiei;
    • Introducerea în sol a tubulaturii cu aceste tehnologii conduce la scurtarea timpilor de lucru (executie),elimina podurile provizorii din zona caii ferate, inchiderile de linie si restrictiile de circulatie,iar pentru montarea echipamentului si executie este necesara  ocuparea unui  teren redus, pe  durata scurta;
    • Fiabilitatea lucrarilor de subtraversare cu aceste tehnologii este aceiasi cu durata de viata a tubulaturii ingropate.

    FORAJ ORIZONTAL PRIN PERCUTIE

    Tehnologia de foraj dirijat de subtraversare se bazeaza pe avansarea în teren, prinpercutie sau foraj dirijat, a tubulaturii din otel sau PVC (conducte si tevi de apa, gaz si canalizare sau tevile de protectie ale acestora). Actionareae chipamentului se realizeaza pneumatic in cazul tehnologiei Essig Push sau hidraulic in cazul tehnologiei de foraj dirijat.Procedeele de subtraversare prin percutie si foraj dirijat se utilizeaza pentru pozarea  conductelor  si a tevilor de apa, gaz ,apa,canalizare, cabluri electrice  sau  a  tuburilor protectoare pentru a ceste conducte si tevi,cu diametre  cuprinse  intre  75 si<1.100 mm.Aceste subtraversari pot avea loc  pe sub teransamente feroviare, platforma liniilor din statii si triaje, C.F.,,drumuri nationale  si  judetene, depouri tramvai, incinte,canale de irigatie,  aeroporturi,reparatii  de  poduri etc.  

    FORAJ ORIZONTAL DIRIJAT

    FORAJ ORIZONTAL DIRIJAT (HDD)

    1.Tehnologia de foraj orizontal dirijat (HDD) reprezinta un sistem de foraj rotativ hidrodinamic si dirijat (derivat din forajul vertical), axat pe trei principii tehnologice de baza:

    Utilizarea unei sape de foraj având forma unui sfredel in forma de dalta, sau lance, amplasata in fata unor prajini (tiji de otel) de foraj;

    -Avansarea pe orizontala în sistem rotativ, prin maruntirea solului si concomitent cu injectia sub presiune înalta a unui jet de fluid de foraj( denumit si noroi de foraj), de mai multe ori prin treceri successive, largiri, cu diverse diametre si a caror lungimi care pot ajunge si la 200-300 m, iar in unele cazuri chiar mai mari. Fluidul (noroiul) de foraj mai are rolul si de a transporta la suprafata detritusul astfel rezultat in procesul de maruntire.

    -Pilotarea dirijata de la suprafata a tijelor si dispozitivului de forare, prin teleghidaj, cu ajutorul unui emitator de unde electromagnetice plasat în interiorul sapei, care transmite în permanenta parametrii, precum si adâncimea la care se afla sapa, înclinarea sapei în %,precum  si orientarea vârfului sapei în sistem orar. Aceste informatii sunt primite la suprafata terenului de un receptor-emitator portabil (Digitrak), care le afiseaza în orice moment si le pune la dispozitia persoanei care dirijeaza executia forajului pilot. Instantaneu, datele sunt retransmise unui receptor fix instalat pe echipamentul de foraj, unde apar pe ecranele , acestea finnd citite de operatorul echipamentului. Pe baza datelor primite, navigatorul (persoana care dirijeaza executia forajului pilot) transmite în permanenta operatorului instructiuni de orientare si înaintare a sapei, permitând astfel respectarea traseului proiectat, evitând contactul cu retelele subterane cunoscute si iesind la suprafata în punctul prestabilit, precizia fiind de ±5-20 cm.

    Contact Icon
    expand_less
    Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență cât mai bună. Prin continuarea navigării sunteți de acord cu folosirea acestora.