close
close

Formular cerere ofertă

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Ab cupiditate dignissimos doloremque eligendi necessitatibus omnis.

    Nume (obligatoriu)
    E-mail (obligatoriu)
    Telefon (obligatoriu)
    Observații
    Avantajele noastre

    Dotare tehnica

    Utilaje si echipamente performante - instruire personal - managementul calitatii

    Avantajele noastre

    Dotare tehnica

    Utilaje si echipamente performante - instruire personal - managementul calitatii

    DOTARE TEHNICA

    Echipamentele de lucru utilizate de catre SC EUROSKY S.R.L pentru executarea lucrarilor de subtraversare, sunt proprietatea firmei si se compun din urmatoarele utilaje, aparate si accesorii:

    • Utilaje/ciocane  pneumatice  de impingere sau tractare, prin percutie:Hercu Pneumtaic ( Polonia ) : HP 95mm -375 mm ;Tracto Technik,Essig;
    • Utilaj de foraj dirijat Tracto Technik 15N;
    • Utilaj foraj dirijat Grundo Pit 40/60;
    • Presa de foraj orizontal dirijat Bohrtec;
    • Motocompresoare :Atlas Copco, Compair, Kaeser;
    • Excavatoare Volvo, O&K , Bobcat; 
    • Grupuri electrogene si generatoare de curent de la 10  la 50 kW)
    • Turnuri de lumina; 
    • Camioane , basculante  de la 3.5 t la 26 t ;

    Performanta utilajelor şi echipamentelor utilizate, calificarea personalului precum şi experienta acumulata în timp, recomanda activitatea societatii noastre, definita şi în deplinita efectiv planificat si sistematic, în conformitate cuLegea nr. 10/1995, cu cerintele regulamentelor ce completeaza legea, a standardelor SR EN ISO 9001 :2015, SR EN ISO 14001 :2015, SR ISO45001 :2018, privind calitatea, mediul si securitatea si sanatatea in munca, la nivelul impus de legislatie, proiecte, caiete de sarcini, standarde, normative si a contractelor încheiate sau a oricaror altor conventii legate de executia lucrarilor.

    • Verificarea calitatii produselor/serviciilor este stabilita prin specificatiile tehnice avizate de CNCF CFR si Specificatiile tehnice stabilesc tipul de controale, verificari si inspectii, periodicitatea acestora, responsabilitatile, criteriile de acceptare si metodele de control. Societatea planifica si asigura un controlul intern si extern pentru realizarea produsului, prin proceduri proprii, de la aprovizionarea materialelor, pe fluxul tehnologic, depozitarea produsului realizat, la livrare, pâna la post utilizare, conform conditiilor stabilite prin contract. Inspectiile  si încercarile pentru verificarea conformitatii  produsului/serviciului, cand este cazul, se fac de catre laboratoare atestate de AFER stabilite de comun acord cu beneficiarii, prin contract si programul de verificare si inspectie aprobat de beneficiari.
    • Verificarile si inspectiile proceselor se fac conform prevederilor din specificatiile tehnice pentru serviciu/produs sau prin contract.
    • Sesizarile si reclamatiile sunt înregistrate, analizate si solutionate conform procedurii “Tratarea sesizarilor si reclamatiilor”.

    Pentru realizarea obiectivelor de  politica si strategie ale societatii privind asigurarea calitatii, precum si pentru  mentinerea calitatii la standardele in vigoare, societatea a   implementat  un sistem  de management integrat (calitate-mediu-sanatate si securitate ocupationala),conform standardelor privind aceste cerinte.

                Societatea este preocupata pentru instruirea personalului de executie si control. In activitatea pentru identificarea/stabilirea necesarului de instruire a personalului, planificarea, implementarea si urmarirea realizarii programelor de instruire, precum si evidenta acestor activitati sunt implicate in principal, conducerea societatii si compartimentul asigurarea calitatii.

     

    Contact Icon
    expand_less
    Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență cât mai bună. Prin continuarea navigării sunteți de acord cu folosirea acestora.